Шановні гості та партнери!

   З часу відкриття BANKHOTEL кожного дня ми дотримуємося принципу «Коду досконалості», ключовим елементом якого є турбота про наших гостей, партнерів та працівників.

   Цей принцип супроводжує нас і в цей складний період пандемії коронавірусу (COVID-19) у цілому світі. Ми з відповідальністю дотримуємося усіх рекомендацій МОЗ України та Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я  щодо запобігання поширення цього вірусу. 

   Ми щоденно відслідковуємо ситуацію щодо COVID-19, вживаємо усіх можливих заходів щодо профілактики та запобігання поширення вірусу в нашому готелі. Усі наші працівники отримали детальні інструкції щодо характеристик коронавірусу, його симптомів та дій під час його виявлення. 

   Ми розуміємо, що заходи безпеки в цілому світі спрямовані на зменшення поширення вірусу, тому рекомендують обмежити подорожі. Проте ми запевняємо Вас, що безпека та здоров’я наших гостей, партнерів та працівників завжди були і є на першому місці в нашій роботі. Хочу подякувати Вам за довіру до BANKHOTEL під час Ваших попередніх подорожей та завжди чекаємо Вас в майбутньому. Хочу Вас запевнити, що ми приймаємо гостей кожного дня та робимо все можливе, щоб зробити Ваше перебування в BANKHOTEL безпечним. Завжди, а особливо в ці дні, безпека для нас є найвищим пріоритетом.

   У зв’язку з впливом коронавірусу на індустрію гостинності та туризм та обмеженнями для подорожей ми змінили наші правила анулювання бронювань на період боротьби з пандемією COVID-19. Для усіх існуючих індивідуальних бронювань, включаючи передоплачені тарифи (non refundable rates) ми дозволяємо вносити зміни або анульовувати бронювання на період до 30 квітня 2020 без штрафних санкцій на умовах зарахування коштів на майбутній період терміном до кінця 2020 року, за умови що такі зміни або ануляції здійснені раніше, ніж за 24 год. до запланованого заїзду в готель. 

   В період боротьби з пандемією COVID-19 ми продовжуємо працювати для Вас, дотримуючись усіх необхідних процедур та рекомендацій від МОЗ України та Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я. Ми закрили для обслуговування нічний бар “SATIRIKON”, винний бар “RESERVE”, салон краси “BANKHOTEL BEAUTY”, а також ресторан “SAFE” (для гостей готелю працює room service). Наші заходи безпеки включають регулярну дезінфекцію усіх гостьових кімнат, загальних та службових приміщень, у готелі в різних зонах встановлено антисептики для рук. 

   Я впевнений, що критичні часи мають нас усіх згуртувати навколо подолання існуючих проблем. Команда BANKHOTEL готова до викликів сьогодення, адже Ваша безпека завжди була і є для нас на першому місці.

Ми завжди чекаємо на Вас у нашому готелі. 

З повагою,

Генеральний менеджер BANKHOTEL 

Тарас Кузик

17.03.2020