Шановні гості та партнери!

   З часу відкриття BANKHOTEL, кожного дня ми дотримуємося принципу «Коду досконалості», ключовим елементом якого є турбота про наших гостей, партнерів та працівників.

   Цей принцип супроводжує нас і в цей складний період пандемії коронавірусу (COVID-19) у цілому світі. Ми з відповідальністю дотримуємося усіх рекомендацій МОЗ України та Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я  щодо запобігання поширення вірусу. 

Хочу подякувати Вам за довіру до BANKHOTEL під час Ваших попередніх подорожей та завжди чекаємо Вас в майбутньому. Ми приймаємо гостей кожного дня та робимо все можливе, щоб зробити Ваше перебування в BANKHOTEL безпечним. Завжди, а особливо в ці дні, безпека для нас є найвищим пріоритетом.

У зв’язку з впливом коронавірусу на індустрію гостинності та туризм та обмеженнями для подорожей ми змінили наші правила анулювання бронювань на період боротьби з пандемією COVID-19. Для усіх існуючих індивідуальних бронювань, включаючи передоплачені тарифи (non refundable rates) ми дозволяємо вносити зміни або анульовувати бронювання без штрафних санкцій на умовах зарахування коштів на майбутній період терміном до кінця 2020 року, за умови що такі зміни або ануляції здійснені раніше, ніж за 24 год. до запланованого заїзду в готель. 

Я впевнений, що критичні часи мають нас усіх згуртувати навколо подолання існуючих проблем. Команда BANKHOTEL готова до викликів сьогодення, адже Ваша безпека завжди була і є для нас на першому місці.

Ми завжди чекаємо на Вас у нашому готелі. 

З повагою,

Генеральний менеджер BANKHOTEL 

Тарас Кузик