ПРО ГОТЕЛЬ

BANKHOTEL ART CONGRESS HALL знаходиться в реконструйованій будівлі
Австро-Угорського банку – цінному елементі містобудівної структури історичної частини Львова.

Будівля зведена в період бурхливого розвитку міста, який відбувався з 1870-х до 1914 р. Архітектори, що спроектували будівлю банку, випускники Львівської політехніки – Едмунд Жихович (1870 – 1924) та Міхал Лужецький (1868 – після 1939) спільно працювали на базі проектного бюро Жиховича. 2015 року за розробку проекту реконструкції та пристосування будівлі Австро–Угорського банку під готель прийнялася Творча архітектурна майстерня «КУДІН». 

Безымянный

В основі планувальних рішень автори заклали ідею максимального збереження автентичності будівлі, її планувальної структури, як пам’ятки архітектури. В першу чергу це відносилося до елементів, що збереглися: до вестибюля з його розкішними мармуровими сходами та вітражами, підлоги вестибюлю першого та холу другого поверхів з оригінальної кераміки, декоративних елементів стін з карнизами. Усе це зберегли і тактовно відреставрували.

Розробляючи унікальні інтер’єри для номерного фонду, авторка дизайну Ольга Рябова казала про те, що хочеться відчути в номерах мистецьку атмосферу початку ХХ століття. Це і стало причиною звернення до графічних композицій французьких художників модерну: Сержа Гладкого та Едуарда Бенедиктуса, які працювали в особливій трафаретній техніці. Кожен номер має свій розкішний абстрактний патерн. Основний колір патерну задає колір усьому номеру. 

Також на території готелю розміщена постійна виставка двох арт-проектів Кудіна В.П.- «Банкноти і шаги» та «Монети». Перший проект показує банкноти Української Народної Республіки, розповідаючи про особливості кожної купюри, хто її автор і де вона друкувалася, а другий проект – «Монети» – пов’язаний з надзвичайно красивими ювілейними монетами Національного банку України.

НОМЕРИ

Номерний фонд налічує 101 номер, з яких:

  • 1 Presidential Suite;
  • 1 Premier Suite;
  • 6 номерів Junior Suite;
  • 36 номерів Superior;
  • 57 номерів Standard;
  • 1 номер для маломобільних груп населення.

Кожен номер BANKHOTEL має свій унікальний інтер’єр та укомплектований італійськими меблями, сертифікованими ортопедичними матрацами із екологічним наповненням.

Для усіх гостей готелю доступні безкоштовні послуги: подушкове меню для найсолодшого та найкомфортнішого сну, а також меню із переліком літератури, що доступна для читання у період перебування в готелі.

ПІДРОЗДІЛИ

congress_hall_2

CONGRESS HALL

Розміщення в структурі Австро-Угорського банку операційного залу дало можливість архітекторам спроектувати конгрес-хол на 270 місць з можливістю перетворення його на 7 окремих конференц-кімнат за рахунок розсувних перегородок. Гості конгрес-холу можуть скористатися лаунжем та зимовим садом.

photo10 — копия

BANKHOTEL EVENTS
Важливий атрибут будь-якої події – це місце проведення.
В BANKHOTEL можете вибрати різні локації, кожна з них має унікальну атмосферу: конференц-хол, ресторан, зимовий сад, винна кімната із панорамною терасою та арт-бар.

До Ваших послуг:

  • круглі столи (1,8 м)
  • чохли на стільці
  • проектор, екрани, плазми, мікрофони та інше необхідне обладнання
  • подіум
  • індивідуальний вибір страв та десертів
  • координація події
restaurant_SAFE

SAFE RESTAURANT
Готель з історією запрошує до ресторану SAFE, у якому унікальна атмосфера готелю доповнена:

  • джазовими композиціями в т.ч. тими, які звучали у Львові на поч. XX ст.;
  • алкогольною картою, до складу якої входять позиції, що представляють усі континенти світу;
  • винною картою, що налічує понад 270 позицій;
  • авторським меню з-під пера команди шеф-кухарів;
  • кондитерською майстернею.
18-11-28 440

RESERVE WINE BAR

На сьомому поверсі готелю знаходиться винний бар RESERVE з терасою, звідки відкривається чудова панорама на старий Львів. Винна карта налічує понад 270 позицій з усього світу.
Визначитися з вибором та розкусити усі нотки винної композиції Вам допоможе наш сомельє. Також тут працює a-la carte ресторану SAFE.

18-11-28 519

SATIRIKON NIGHT ART BAR

Перший у Львові нічний бар, ідеєю якого стало дивне поєднання художнього та барного мистецтва. Назва SATIRIKON походить від назви журналу карикатур.
Інтелектуальний гумор – не лише на стінах бару, а також і в назвах авторських коктейлів, які були створені командою барменів з багаторічним досвідом.
Також тут на постійній основі проходять виставки відомих карикатуристів.

18-11-28 385

САЛОН КРАСИ BANKHOTEL BEAUTY
Сучасний салон краси з професійними майстрами, які забезпечать найкращий сервіс:

  • жіночі перукарські послуги;        
  • візаж;                                             
  • фарбування;                                  
  • чоловічі перукарські послуги;     
  • нігтьова естетика;
  • масаж;
  • програми SPA;
  •  сауна
18-11-28 315

САУНА
У салоні також діє комфортна SPA-зона, яка включає парову та фінську сауни виробництва STARPOLL Italy.

Парова сауна(45-48°С, 98% вологість) позитивно впливає на самопочуття та користується популярністю, адже під дією пари тіло виводить токсини, особливий мікроклімат відновлює водно-мінеральний баланс шкіри, зволожує і очищає її.

Фінська сауна вміщує до двох осіб в унікальному середовищі, де тонкий букет дубів поновлює традицію фінської сауни.

IMG_7324

МАСАЖ

У час малорухомого способу життя, масаж рекомендований усім: від дітей, до людей зрілого віку. В BANKHOTEL BEAUTY пропонуємо різні види масажу: оздоровчий, СПА-реабілітаційний, моделюючий, спортивний та релакс-масаж. Окрім того, пропонуємо також програми догляду за тілом та обличчям.

18-09-09 0039

ТРЕНАЖЕРНИЙ ЗАЛ

На 5 поверсі готелю знаходиться сучасний тренажерний зал, обладнаний найновішими моделями тренажерів компанії TECHNOGYM. Тут для Вас представлені тренажери у декількох функціональних лінійках: кардіо, для стречінгу та мультитренажери.

ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАННЯ СИСТЕМОЮ ОХОЛОДЖЕННЯ ТА ОПАЛЕННЯ

Для Вашого комфорту, готель обладнано сучасною системою фанкойлів (теплохолодопостачання), яка активується після розміщення ключа-картки в слоті на стіні поруч з входом.

На стіні розміщений контролер (пульт) для забезпечення комфортної температури в номері (мал.1).
Контролер також дозволяє керувати радіатором (опалення).
Для того, щоб увімкнути та задати комфортну температуру, поверніть круглу кнопку (кнопка С). В залежності від вибору температури, режим контролера може перейти на обігрів або охолодження .

При температурі вище 25° контролер додатково вмикає радіатор опалення.
Кнопка В справа дозволяє змінювати інтенсивність нагнітання повітря: зменшувати або збільшувати потік повітря. Рекомендуємо використовувати авто-режим.
Для того, щоб відключити кондиціонер, натисніть та утримуйте кнопку А зліва, щоб стрілка показувала на 
При виникненні питань чи труднощів з користуванням системою кондиціювання звертайтесь на рецепцію за номером 5510.

ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАННЯ СЕЙФОМ

Для забезпечення комфортного перебування в BANKHOTEL ART CONGRESS HALL кожен номер обладнаний електронним сейфом. Будь ласка, зберігайте свої коштовні речі чи документи у сейфі. Готель не несе відповідальність за їхнє збереження.

Для того, щоб зберігати свої речі в сейфі:

  • Покладіть речі в сейф;
  • Закрийте кришку сейфу;
  • Натисніть Enter;
  • Введіть пароль 4-6 цифр;
  • Натисніть Enter та сейф закриється.

Для відкриття сейфу:

  • Натисніть Enter;
  • Введіть свій пароль та витягніть речі з сейфу.

Для того, щоб покласти речі знову в сейф, введіть той самий або новий пароль.
У випадку неполадок чи труднощів користування сейфом, звертайтесь на рецепцію готелю.

ПАМ’ЯТКА ПРО ЗАХОДИ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ В ГОТЕЛІ BANKHOTEL

ПРОСИМО ВАС ДОТРИМУВАТИСЬ ПРАВИЛ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ:

  • Не користуйтесь в кімнаті електронагрівальними пристроями (кавоварками, прасками, кип’ятильниками);
  • Нагадуємо Вам, що дуже небезпечно накривати ввімкнені торшери і настільні лампи будь-якими предметами;
  • Виходячи з кімнати, не забувайте вимикати телевізор, радіоприймач, світло;
  • Курити в номерах ЗАБОРОНЕНО. В готелі на кожному поверсі є спеціально відведені зони для куріння: балкони та відкриті тераси, які знаходяться праворуч від ліфту;
  • Забороняється приносити і тримати в кімнаті та камері зберігання пожежонебезпечні речі.

У ВИПАДКУ ПОЖЕЖІ В ВАШІЙ КІМНАТІ:

  • Терміново повідомте рецепцію за номером 5510 та пожежну охорону по телефону 101;
  • Прийміть міри, щоб загасити пожежу наявними засобами;
  • Якщо ліквідувати пожежу неможливо, вийдіть з кімнати зачинивши усі двері та вікна;
  • Обов’язково повідомте про пожежу адміністрацію або інший персонал готелю;
  • Залишіть небезпечну зону і дотримуйтесь вказівок адміністрації готелю та керівників пожежної охорони.

ПРИ ОТРИМАННІ ЗВІСТКИ ПРО ПОЖЕЖУ:

  • Залишіть Вашу кімнату після того, як зачините вікна і двері та вийдіть з будівлі готелю по сходах, які знаходяться найближче до Вашого номеру, згідно плану евакуації;
  • Якщо коридор і сходи дуже задимлені і кімнату залишити неможливо, залишайтесь в Вашій кімнаті, відчинивши вікна. Зачинені та добре ущільнені двері на довгий час захистять Вас від небезпечного впливу пожежі. Щоб запобігти отруєнню димом, зачиніть всі отвори та вентиляційні канали в Вашому номері рушниками або білизною, змоченими водою;
  • Терміново повідомте рецепцію по телефону 5510 про своє місцезнаходження;
  • Після прибуття пожежних підрозділів підійдіть до вікна і подайте знак про надання Вам допомоги.

ПРАВИЛА НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА ПРОЖИВАННЯ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці Правила регламентують основні вимоги щодо користування послугами Готелю, що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання Готельних послуг) Гостям, регулюють відносини між Гостями, Замовниками та Готелем, що є виконавцем зазначених послуг.

1.2. Підприємницька діяльність Готелю регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Готель керується, зокрема, “Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг”, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19 та внутрішніми документами та правилами.

2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

2.1. Номер (місце) надається Гостю при пред’явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та інше), і заповнені анкети (реєстраційної картки) Гостя.

2.2. При наявності вільних місць та за бажанням Гостя, йому може надаватись Номер на два і більше місць з повною оплатою вартості Номера згідно встановлених Тарифів Готелю для розміщення двох та більше осіб в Номері.

2.3. Після оформлення документів на проживання гостю надається ключ від Номера. Оплата здійснюється при поселенні, крім наступних випадків:

  • Гість надав свою платіжну карту для блокування суми проживання;
  • Бронювання для Гостя зроблене компанією з якою є договір про співпрацю;
  • У випадку наявності дозволу директора готелю, директора з продажу, керівника служби прийому та розміщення.

2.4. Документи (паспорти або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності тощо не приймаються Готелем в якості застави.

3. ЗАЇЗД, ВИЇЗД, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

  •  Режим роботи Готелю цілодобовий. Час поселення – 14:00 годин, розрахункова година – 12:00. Оплата стягується за добу проживання згідно розрахункового часу;
  • При проживанні менше доби, оплата здійснюється за повну розрахункову добу відповідно до встановленого часу поселення і розрахункової години;
  • Ранній заїзд та пізній виїзд Гостей до/з Готелю можливий лише за попереднім письмовим узгодженим бронюванням;
  • При достроковому виїзді, у зв’язку із скороченням терміну проживання у Готелі, порівняно з заброньованим терміном проживання, Гість зобов’язаний попередити Готель про таке скорочення терміну проживання за добу та сплатити Штраф у розмірі доби проживання та здійснити розрахунок за фактично надані Готельні послуги;
  • Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 години оплачується додатково в розмірі 100% вартості доби проживання (сніданок входить у вартість);
  • Ранній заїзд з 06:00 години до 14:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання (сніданок входить у вартість);
  • Пізній виїзд з 12:00 години до 18:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання;
  • Пізній виїзд після 18.00 оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання;
  • Діти до 5 років включно розміщуються без оплати (з наданням додаткового місця при потребі);
  • За розміщення дітей віком від 6 до 16 років на додатковому місці в Номері стягується плата згідно з Прейскурантом Готелю – 400 грн/доба (сніданок входить у вартість);
  • Розміщення дорослих на додатковому місці – 800 грн/доба (сніданок входить у вартість).

Готель має право відмовити Гостю в поселенні у наступних випадках:

  • У Гостя відсутні документи або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи – фальшиві;
  • У Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, Гість знаходиться в стані алкогольного, наркотичного чи іншого подібного стану сп’яніння. Поведінка Гостя неадекватна та агресивна;
  • Гість відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі;
  • Гість внесений у список небажаних гостей;
  • В інших випадках, передбаченим законодавством України;
  • У спірних випадках питання вирішує адміністрація Готелю.

4. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ, АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ ТА ОПЛАТИ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

4.1. Бронювання Номерів:

  • Адміністрація Готелю має право укладати договори на бронювання Номерів. При наявності вільних Номерів адміністрація приймає заявки на бронювання від юридичних та фізичних осіб;
  • Готель має право укладати договір з Замовником на бронювання Номерів шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв’язку (засобів електронної пошти, включаючи факсимільний), який дозволяє достовірно встановити належність заявки Замовнику. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового погодження Готелем направленої йому заявки на бронювання;
  • Заявки на бронювання Номерів у Готелі для розміщення індивідуальних туристів, громадян і груп подаються Замовником у строк, визначений адміністрацією Готелю, згідно з укладеним договором;
  • Бронювання вважається негарантованим без здійснення оплати. Щоб зробити бронювання гарантованим, Гостю необхідно здійснити передплату. Здійснити передплату можливо на Сайті або іншим способом за попередньою домовленістю з Готелем;
  • Негарантоване бронювання дійсне до 18:00 Дати заїзду, після чого може бути анульоване Готелем без повідомлення Гостя;
  • Гість може підтвердити бронювання (таким чином, надавши йому статус Гарантованого бронювання) здійснивши передоплату у розмірі вартості однієї доби проживання (часткова передплата – для бронювання на період більше однієї доби,), або 100% від вартості бронювання (повна передплата), за допомогою банківської картки, банківським переказом або іншим способом;
  • У разі замовлення послуг з раннім заїздом Гостя, підтвердження бронювання такої послуги підтверджується Готелем за 48 годин до години заїзду (14:00 год.) дня заїзду;
  • У разі якщо Гість не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше, ніж за добу до 14:00 дати заїзду, сума передоплати у розмірі вартості однієї доби проживання не повертається та вважається штрафом, стягнутим на користь Готелю;
  • Підтверджуючи бронювання Номеру у Готелі, Гість приймає та погоджується з вищезазначеними умовами, в тому числі з порядком Ануляції бронювання та правилами, які діють у разі неприбуття.

4.2. Анулювання бронювання:

  • Скасування підтвердженого бронювання здійснюється шляхом направлення Готелю повідомлення у письмовій формі на електронну адресу welcome@bankhotel.com.ua , або за телефоном +38 068 297 50 20. Анулювання бронювання безкоштовне (крім спеціальних тарифів, які не передбачають повернення попередньої оплати), якщо воно зроблене у строк за 24 години до Дня заїзду Гостя. Замовник отримує підтвердження скасування бронювання;
  • У випадку скасування бронювання після зазначеного часу Замовник сплачує Виконавцю 100% вартості першої доби перебування підтвердженого замовлення, в тому числі, включаючи вартість замовлених додаткових послуг;
  • У разі якщо Гість не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше, ніж за добу до 14:00 години Дати заїзду в Готель, сума передплати за одну добу проживання, не повертається та вважається штрафом, стягнутим на користь Готелю;
  • Всі ціни на Готельні послуги зазначаються у гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях;
  • Оплата проживання проводиться до заїзду Гостя або при поселенні. Оплата може бути здійснена готівкою, кредитною картою, банківським переказом, по перерахунку тощо. Готель приймає банківські карти: Visa, Mastercard або American Express;
  • У вартість Номера не включений туристичний збір у розмірі 30 гривень за одну особу.

Умови звільнення від сплати туристичного збору:

  • Наявність наказу на відрядження у Гостя при заїзді та / або надання його скан-копії при бронюванні. Для того, щоб туристичний збір не був включений в рахунок при бронюванні за безготівковим розрахунком, необхідно, щоб разом із заявкою на бронювання у відділ бронювання була направлена скан-копія наказу на відрядження, в іншому випадку, туристичний збір буде включений в рахунок або оплачений гостем на місці;
  • Наявність статусу інваліда, дитини-інваліда, що підтверджується відповідними документами, та особи, що супроводжують інваліда I групи або дитину-інваліда (не більше одного супроводжуючого);
  • Наявність статусу ветерана війни, що підтверджується відповідними документами (у тому числі учасники АТО);
  • Наявність статусу учасника ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС, що підтверджується відповідними документами;
  • Вік Гостя до 18 років.

5. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У ГОТЕЛІ

  • Гості, які проживають в готелі, зобов’язані дотримуватися цих Правил, правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України;
  • Готель не рекомендує залишати кошти ,коштовності та інші цінності в Номері;
  • Готель відповідає за втрату коштів, інших цінностей (цінних паперів, документів), коштовностей лише за умови, що вони були окремо передані Готелю на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову. Сейфи, розташовані в Номерах до цієї категорії не відносяться).

5.1. Гостям, які проживають в Готелі забороняється:

  • Заносити і зберігати у Номерах речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров’я громадян та збереження майна;
  • Залишати в номері сторонніх осіб (особи, які не заповнювали і не підписували реєстраційну карту гостя), а також передавати їм ключі від номера;
  • Куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів на території всього Готелю (в номерах, коридорах, холі та ресторані тощо). Дозволяється курити виключно в спеціально відведеному місці – інформація знаходиться в адміністратора. За куріння у заборонених місцях, Гість зобов’язується сплати Штраф у розмірі 100% вартості Номера за добу за кожне порушення;
  • Виносити з ресторану посуд, столові прибори, продукти харчування й напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;
  • Користуватися електронагрівальними приладами, котрі не входять до комплектації Номеру;
  • Використовувати обладнання Готелю і Номеру не за призначенням;
  • Порушувати спокій проживаючих Гостей після 22:00 години вечора і до 8:00 години ранку;
  • Приносити і зберігати на території Готелю вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї.

5.2. Права та обов’язки Гостей:

  • Гість має право запрошувати відвідувачів до свого номеру з 07:00 години до 23:00 години. В разі, якщо відвідувач залишився в Номері після 23:00 години, Гостю необхідно доплатити різницю між двомісним і одномісним проживанням у випадку, якщо Гість сплачував тільки за одномісне проживання. Якщо в Номері вже були зареєстровані двоє Гостей, за розміщення дорослих на додатковому місці в Номері стягується плата згідно з прейскурантом Готелю. Вартість можна дізнатися звернувшись в Готель або у відділ бронювання;
  • Гість зобов’язаний відшкодувати збитки Готелю у випадку втрати або пошкодження майна Готелю, а також відповідає за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією Готелю. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Готелю на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п’яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту;

5.3. Правила проживання з тваринами:

  • До тварин, з якими допускається проживання в готелі, відносяться тільки собаки не бійцівських порід, вагою до 10 кг. Готель залишає за собою право відмовити в поселенні Гостя з твариною;
  • Проживання тварин в Готелі дозволяється в кількості не більше двох в одному Номері. Вартість проживання кожної тварини становить 600,00 грн за кожну добу проживання. Гості, які прибули на відпочинок в Готель з тваринами, повинні мати паспорт тварини та довідку від ветеринарного лікаря з відміткою про всі щеплення, які робилися тварині.

5.4. Порядок користування приміщеннями конференц-залів:

  • Користуватися приміщеннями конференц-залів можуть Замовники, Гості, а також треті особи (всі разом и кожний окремо далі – Користувач);
  • За письмовим замовленням Користувача, Готель може надавати технічний час, що визначається як час, необхідний для підготовки проведення заходу (від 20 до 60 хв.) та його завершення (від 20 до 60 хв.);
  • Розміщення будь-яких рекламних матеріалів на стінах, меблях Готелю, без попереднього погодження с Готелем, суворо заборонено;
  • Збитки, завдані Користувачем або учасниками заходів, що проводить Користувач, внаслідок пошкодження, втрати, псування майна Готелю, відшкодовуються Користувачем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Готелю на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п’яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту;
  • Користувач не має права використовувати приміщення конференц-залу в інших цілях, крім тих, що були вказані в письмовому замовленні.

Бажаємо Вам приємного відпочинку.
АДМІНІСТРАЦІЯ

АЛФАВІТНИЙ ДОВІДНИК

А

Аварійні виходи – Аварійні виходи є на кожному поверсі. Орієнтуйтесь на зелені вказівники.
Аеропорт – Міжнародний аеропорт “Львів” імені Данила Галицького знаходиться на відстані 6 км від готелю. Інформацію щодо розкладу рейсів та придбання квитків Ви можете отримати у консьєржа за телефоном 5515.
Аптека – Найближча аптека знаходиться на вул. Огієнка 8.

Б

Багаж – В готелі є портьє, який допоможе Вам з багажем при поселенні та виселенні з готелю.
Банкомат – Банкомат знаходиться праворуч від рецепції. Якщо Вам необхідна детальна інформація про місцезнаходження найближчих банків та графіки їхньої роботи, зверніться до консьєржа.
Богослужіння – Консьєрж-служба охоче надасть Вам інформацію про час та місце проведення різних богослужінь.
Бюро знахідок – Всі речі, загублені та знайдені будуть надійно зберігатись в готелі відповідно до встановлених термінів зберігання. Додаткову інформацію Ви можете отримати у консьєржа.

В

Вай-фай – Для підключення до Wi-Fi, приєднайтесь до мережі BANKHOTEL без паролю.
Велосипеди – Для оренди велосипеду звертайтеся, будь ласка, до консьєржа.
Виїзд з готелю – Час виїзду з готелю – 12.00 за українським часом. Якщо Вас цікавить послуга пізнього виїзду, звертайтесь, будь ласка, на рецепцію.
Винний бар – На сьомому поверсі готелю працює винний бар RESERVE з винною картою, що налічує понад 270 позицій.

Г

Громадський транспорт – BANKHOTEL – єдиний готель, до якого існує прямий трансфер тролейбусом від аеропорту. Щоб отримати детальнішу інформацію щодо громадського транспорту, будь ласка, зверніться до консьєржа.

Е

Евакуація – Будь ласка, ознайомтесь зі схемою евакуації на другій сторінці цієї папки. У випадку виникнення екстреної ситуації, слідуйте знакам та інструкціям персоналу.
Електронна пошта – welcome@bankhotel.com.ua – офіційна електронна адреса BANKHOTEL. Ми люб’язно передамо у Ваш номер всі особисті листи, надіслані Вам на електронну скриньку готелю.
Екстрені ситуації – У разі екстреної ситуації, одразу зверніться на рецепцію. Також ознайомтеся з пам’яткою пожежної безпеки у розділі “Пам’ятка про заходи пожежної безпеки в готелі”.
Екскурсії – Консьєрж допоможе Вам організувати різноманітні екскурсії, зокрема по Львову та до визначних місць Львівщини.

З

Залізничні квитки – Ми з радістю допоможемо Вам придбати залізничні квитки. Звертайтесь, будь ласка, до консьєржа 5515.

І

Інтернет – До Ваших послуг безкоштовний Wi-Fi на всій території готелю, а також, за Вашим запитом, забезпечуємо виділеною лінією для доступу до Інтернету в номері.

К

Канцелярське приладдя – Фірмовий блокнот, олівець та конверт знаходяться на столі.
Картка-ключ – У всіх кімнатах діє система електронних ключів-карток. Зауважте, будь ласка, що на Вашу картку-ключ був попередньо нанесений код, який є дійсним до дня Вашого виїзду о 12:00. Освітлення, телевізор та система кондиціонування працюють автоматично від картки, вставленої в щілину для картки-ключа біля дверей. У разі втрати картки-ключа, будь ласка, зверніться на рецепцію.
Квіткове меню – Якщо Ви бажаєте замовити квіти, зверніться, будь ласка, до консьєржа за номером 5515.
Книжкове меню – Під час перебування в готелі, проведіть час з хорошою книгою. Виберіть книгу з книжкового меню та зверніться до консьєржа, щоб отримати її в номер. Також, Ви маєте можливість придбати будь-яку з книг.
Кондиціонування та опалення – Панель управління централізованої системи кондиціювання знаходиться на стіні в кожному номері та регулюється індивідуально, залежно від Вашого бажання. Щоб дізнатись, як керувати системою кондиціювання, ознайомтесь, будь ласка, з інструкцією використання системи кондиціювання у роздіді “Інструкція користування системою охолодження та опалення”.
Консьєрж-служба – Консьєрж з радістю відповість на всі Ваші питання та надасть будь-яку необхідну інформацію за номером 5515.
Конференції – На території готелю функціонує конференц-зал, місткістю 270 осіб з можливістю перетворення його на 7 окремих конференц-кімнат за допомогою розсувних перегородок. Для оренди конференц-залу звертайтесь, будь ласка, до конференц-менеджера за номером 5025 або +38 068 297 50 65.
Кредитні картки – Кредитні картки, якими Ви можете розраховуватись на території готелю: Maestro, MasterCard, Visa, American Express та Cirrus.
Куріння – Номери готелю – зона, вільна від куріння. В готелі на кожному поверсі є спеціально відведені зони для куріння – балкони та відкриті тераси, які знаходяться праворуч від ліфту.

М

Машина з водієм – Команда рецепції з радістю подбає про Ваш трансфер.
Медична допомога – В разі необхідності співробітники готелю викличуть для Вас кваліфікованого лікаря. Зверніться, будь ласка, на рецепцію.
Міні-бар – В кожному номері до Ваших послуг – міні-бар, який поповнюється щоденно. З прейскурантом Ви можете ознайомитись в спеціальному меню в Room service. Вартість спожитих напоїв автоматично записують на Ваш рахунок.
Мови – Для Вашої зручності в BANKHOTEL працює багатомовний персонал, який спілкується: українською, англійською, російською, польською, німецькою мовами.

Н

Не турбувати – Якщо Вам не потрібна послуга щоденного прибирання в номері, скористайтесь, будь ласка, кнопкою “Do not disturb”.
Нічний бар – NIGHT ART BAR SATIRIKON – перший у Львові нічний бар, ідеєю якого стало поєднання художнього та барного мистецтва. Інтелектуальний гумор та інтелектуальні коктейлі. Вхід з вул. Б.Лепкого 17.

О

Обмін валют – За законодавством України обмін валют здійснюють лише офіційні пункти. Консьєрж-служба з радістюдопоможе Вам їх знайти. Найближчий обмінник знаходиться на вул. Б. Лепкого.

П

Парасоля – Для Вашого комфорту, в кожному номері є парасоля, якою Ви можете користуватись під час перебування в готелі. Якщо ви бажаєте придбати її, зверніться, будь ласка, до консьєржа.
Паркування – Ми знаходимось в історичній частині міста, тому, на жаль, кількість паркувальних місць є обмеженою. Місця на парковці готелю бронюються заздалегідь.
Подушкове меню – Для вашого комфортного сну, Ви маєте можливість вибрати найкращий варіант подушки з подушкового меню безкоштовно.
Послуга “Розбудіть мене” – На Ваше прохання ми розбудимо Вас у потрібний час, зателефонувавши Вам у номер. Для замовлення послуги зверніться, будь ласка, до адміністратора рецепції.
Пошта – Якщо Вам потрібно відправити лист чи відкритку, консьєрж-служба допоможе Вам.
Прання та прасування – Обов’язково заповніть, будь ласка, бланк замовлення послуг пральні, покладіть його разом з Вашими речами в спеціальний пакет, що знаходиться в шафі, та залиште його в номері або повідомте про замовлення.
Працівники пральні потурбуються про прасування Ваших речей. За Вашим бажанням ми надамо у номер праску та прасувальну дошку.
Прибирання номерів – Кімнати прибираються щоденно. Якщо кімнату необхідно прибрати додатково або терміново, натисніть кнопку “Make up room”.

Р

Ресторан – Запрошуємо Вас у вишуканий ресторан SAFE з авторською кухнею на першому поверсі готелю. Ознайомитись з меню можна тут (зробити гіперпосилання на меню). Бронюйте столик за номером 5525.
Рецепція – Для Вашої зручності рецепція готелю працює цілодобово. Команда рецепції з радістю відповість на всі Ваші питання та надасть будь-яку необхідну інформацію. Звертайтесь за номером 5510.
Рум сервіс – Ви можете цілодобово замовити страви та напої з меню Room Service за номером 5525.
Рушники – Якщо Ви бажаєте змінювати свої рушники щодня, залишайте їх на підлозі. Якщо вони продовжують висіти, для покоївки це означає, що Ви ще не бажаєте їх замінити.

С

Салон краси – BANKHOTEL BEAUTY – салон краси зі стильним інтер’єром, кваліфікованими майстрами та SPA зоною. Графік роботи: з 10.00 до 19.00. З послугами салону Ви можете ознайомитись тут (зробити гіперпосилання на меню). Для бронювання послуги звертайтесь, будь ласка, на рецепцію за номером 5510.
Сауна – До Ваших послуг сауна розташована на першому поверсі у BANKHOTEL BEAUTY, яка працює з 10.00 до 22.00. Для гостей готелю година користування сауною є безкоштовною.
Сейф – У всіх кімнатах готелю до Ваших послуг індивідуальний сейф з електронним кодовим замком. Ми радимо Вам зберігати документи та цінні речі в індивідуальному сейфі. Готель не несе відповідальність за збереження цінних речей. Інструкцію користування Ви знайдете у розділі “Інструкція користування сейфом”.
Сніданки – Розпочніть свій ранок з поживного сніданку в ресторані SAFE. Сніданки подаються щодня з 8.00 до 11.00.
Сувенірний магазин – Придбайте оригінальні сувеніри та подарунки в сувенірному магазині на першому поверсі. Адміністратор рецепції з радістю ознайомить з асортиментом та допоможе вибрати найкращий варіант.

Т

Таксі – Для замовлення послуг таксі звертайтесь, будь ласка, до консьєржа.
Тварини – У готелі дозволено розміщення з собаками небійцівських порід вагою до 10 кг при наявності паспорта та довідки про наявність усіх необхідних щеплень. Вартість перебування – 600 грн за добу.
Тераса – Насолодитись стравами та напоями з виглядом на старовинний Львів ви можете на 7 поверсі на терасі, яка функціонує з 12.00 до 00.00.
Трансфер – Для замовлення послуги трансфер зверніться, будь ласка, на рецепцію.
Тренажерний зал – На 5 поверсі Ви можете скористатись фітнес-залом з сучасними тренажерами Technogym.
Тривожна кнопка – У ванній кімнаті розташована тривожна кнопка. Смикніть її у разі виникнення надзвичайної ситуації.

Х

Хімчистка – Заповніть, будь ласка, бланк замовлення послуг хімчистки, покладіть його разом з Вашими речами в спеціальний пакет, що знаходиться в шафі, та залиште його в номері або повідомте про замовлення.

Ч

Часовий пояс – Львівський час +2 за Гринвічем.
Чищення взуття – Для замовлення послуги «компліментарне чищення взуття» розмістіть, будь ласка, своє взуття в пакет та зателефонуйте консьєржу за номером 5515 для оперативного виконання.