Одним з наших головних пріоритетів  у BANKHOTEL є здоров’я та безпека наших гостей, ділових партнерів, співробітників.

Ми постійно вдосконалюємо діючі процедури охорони здоров’я та забезпечення безпеки. Наші оновлені стандарти  прибирання та дезінфекції покликані забезпечити Вашу безпеку і спокій з моменту реєстрації до виїзду з готелю.

Нові протоколи передбачають нові процедури збирання та дезінфекції, підвищену увагу до забезпечення безпеки в місцях загального користування.

 

Маски для обличчя та засоби індивідуального захисту (ЗІЗ)

Піклуючись про здоров’я і безпеку наших гостей, співробітників і відвідувачів, ми безкоштовно роздаємо гостям гігієнічні маски для обличчя і просимо надягати їх в зонах готелю відповідно до нормативних вимог.

Експрес-аналіз на COVID та антиген

Для зручності наших гостей, BANKHOTEL, спільно із медичною лабораторією UNILAB, допоможе Вам записатися на ПЛР Тестування на SARS-CoV-2 та Тест на визначення антигену SARS-CoV-2.⠀

Вартість:
ПЛР Тестування на SARS-CoV-2 – 1300 UAH у клініці \ 1700 UAH виїзний тест;
Тест на визначення антигену SARS-CoV-2 – 700 UAH у клініці \ 1000 UAH виїзний тест.

Термін виконання:
ПЛР-тест (збір біоматеріалу з 08:00 до 10:00) – результат до 21:00 поточного дня.
ПЛР-тест (збір біоматеріалу з 10:00 до 18:00) – результат до 21:00 наступного дня.
Тест на визначення антигену – результат протягом 30хв від моменту збору.

Записатись на тест можна, звернувшись до адміністратора рецепції.

 Протокол прибирання та забезпечення безпеки

  • У номерах і зонах загального користування нашого готелю процедури прибирання та дезінфекції виконуються відповідно до найсуворіших норм.
  • Біля входу до закладу, пункту харчування та ліфтів встановлено станції дезинфекції рук. Встановляємо додаткові пункти санітарної обробки рук у всіх зонах загального користування.
  • Ми дотримуємося фізичного дистанціювання на всій території готелю.
  • Більш частіше проводимо прибирання та дезінфекцію на всій території готелю, приділяючи особливу увагу поверхням і предметам, до яких часто доторкаються.
  • Повна дезінфекція загальних приміщень вранці та ввечері,  вологе прибирання,  дезінфекція поверхонь що 4 години.
  • Підвищуємо якість повітря за рахунок покращення циркуляції повітря, провітрювання приміщень відбувається що 3 години.
  • Поводимо дезінфекцію ключів-карток. Забезпечуємо чистоту і дезінфекцію пультів дистанційного керування. Усі засоби, які готель надає відвідувачу в користування .після повернення дезінфікують.
  • Користування сауною, конференц- залом, рестораном – за окремим протоколом.

Для дотримання фізичного дистанціювання в ресторані, лобі та винній кімнаті  столики  розставляємо на рекомендованій відстані один від одного.

Забезпечуємо безпечні та гігієнічні умови проведення конференцій та приватних подій, ми оновили процедуру ретельної санітарної обробки приміщень для проведення заходів та дотримання протоколів фізичного дистанціювання.

Ведемо  щоденну перевірка температури тіла у співробітників готелю. Наш персонал на 100% вакцинований, або має негативний ПЛР-тест. 

У BANKHOTEL ми  дотримуємося усіх карантинних обмежень  «червоного рівня» епідембезпеки.

Нагадуємо, що  від 30 жовтня 2021 року при поселенні в готель гості  повинні пред’явити одну із наступних позицій:

  • негативний результат тестування на COVID-19 методом ПЛР (не більше як за 72 години до  поселення в готель),
  • негативний результат експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 (не більше як за 72 години до  поселення вготель),
  • документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від COVID-19 вакцинами, включеними ВООЗ до переліку дозволених для використання у надзвичайних ситуаціях, виданий відповідно до ММСП або відповідно до укладених Україною міжнародних договорів про взаємне визнання документів про вакцинацію.

Це нові вимоги місцевої влади, яких ми дотримуємося та поважаємо. Оскільки наш персонал повністю вакцинований або має негативний ПЛР-тест, тому перебування в готелі повністю безпечне та комфортне, як і завжди.

Дякуємо за розуміння та з нетерпінням чекаємо Вас  у  BANKHOTEL.

У цей складний кризовий час  BANKHOTEL прагне подарувати кожному гостю почуття безпеки. Наш пріоритет – благополуччя  і безпека гостей, впевненість при плануванні і проведенні  ділових і приватних заходів.