Зазвичай планування весілля починається не менш, як за 3-4 місяці. Якщо все буде
ретельно продумано, то ця важлива подія вашого життя буде пов’язана з найкращими
емоціями і спогадами.
Всі гості, а також молодята, будуть задоволені святом. При
цьому ви не будете переходити з радісної ейфорії заручин до розгубленості і сум’яття
від непередбачених турбот напередодні церемонії.
Щоб зробити всі приготування, нічого не забути, придбати всі необхідні речі і замовити
відповідні послуги, рекомендується скласти список весільних справ . У цьому
переліку слід врахувати все, що потрібно для весілля , які заходи потрібно зробити
до настання урочистої дати. Крім цього вам необхідно визначитися з тим, де саме
відбудеться святкування цієї важливої події вашого життя, яким буде образ нареченої
та нареченого, а також дрес-код запрошених гостей.
Для більшої зручності складається одразу кілька списків – гостей і професійних
фахівців, список з перерахуванням місць, в яких будуть проводитись фотосесії після
офіційної реєстрації шлюбу. Також можна зробити перелік речей, які знадобляться для
поїздки до РАГСУ, список прикрас для нареченої, перелік декоративних елементів для
банкетного залу і прикрашання автомобілів, список музичних композицій.
Список для нареченої та інші необхідні речі
Зрозуміло, що найголовніші гості весілля – це молодята. А для нареченої потрібно
набагато більше речей, ніж для нареченого. Тому при підготовці до свята складається
список того, що необхідно майбутній дружині на церемонії та впродовж святкування
банкету. Тож, нареченій потрібні:
- весільна сукня, туфлі та супутні прикраси (фата, панчохи, рукавички чи муфта,
підв’язки, гребінці на фату та ін.); - красива, романтична і сексуальна білизна;
- прикраси для зачіски, засоби для вкладання волосся (можна замовити послуги
перукаря); - маленька сумочка або клатч;
- косметика для весільного макіяжу (або запрошується професійний візажист);
- весільний букет.
Додатково може знадобитися верхня одежа, якщо весілля випадає на холодну пору
року, зонтик від сонця для літньої церемонії. Ще перед тим, як станеться весілля,
нареченій слід відвідати:
- косметолога (не менш, як за 7 днів до свята);
- перукаря;
- майстра манікюру, педикюру;
- СПА-салон;
- стоматолога.
Для нареченого теж можна скласти список важливих деталей, серед яких:
- урочисте вбрання (костюм чи смокінг);
- сорочка, краватка або метелик;
- бутоньєрка;
- кишенькова хустка;
- гроші, які знадобляться на викуп майбутньої дружини.
Для церемонії в РАГСІ вам знадобиться наступне:
- паспорта;
- обручки + подушечка для обручок;
- келихи (для молодят, для гостей, для традиційного биття);
- шампанське, цукерки;
- весільна атрибутика для прикрашання автомобілів;
- стрічки і бутоньєрки для свідків;
- стрічки для пляшок з шампанським;
- пелюстки троянд.
План підготовки весілля
Якщо ви заздалегідь складете план підготовки весілля, то уникнете багатьох зайвих
проблем і витрат. Які основні пункти має містити такий план? Зазвичай підготовка
включає визначення дати весілля після подання заяви до РАГСУ, складання бюджету
свята, а також наступне:
- чи буде проводитися вінчання у церкві (якщо так, то визначаються з місцем проведення церемонії);
- оригінальні ідеї для весілля (обрання кращих локацій для виїзної церемонії, фотосесії, банкету);
- формат свята (тематика, стиль);
- кількість гостей з складанням списку запрошених;
- обрання свідків;
- замовлення супутніх послуг (фото та відео зйомка, ведучі, декоратори, діджеї або музичні гурти);
- програма святкування на банкеті;
- святкове меню;
- замовлення весільного торта;
- постановка весільного танцю молодят;
- замовлення транспорту (лімузини, інші автівки для гостей і відео-операторів);
- складання маршруту прогулянки після РАГСУ;
- визначення дати і місця дівич-вечора та парубочої вечірки.
Фахівці, які потрібні на весіллі
Те, як правильно організувати весілля, що потрібно для веселого і цікавого,
стильного і феєричного весілля знають професійні фахівці. Ви можете скористатися
послугами спеціальних агентств та отримати комплексну допомогу. Також ви можете
винайняти окремих спеціалістів, серед яких:
- тамада (ведучій). Навіть скоромне весілля потребує того, хто буде розважати
гостей, проводити різноманітні конкурси, взагалі координувати перебіг свята,
дотримуючись попередньо узгодженої програми; - флорист, декоратор. Особливо актуальними ці фахівці є у випадку тематичного
весілля, коли потрібно ретельно продумати всі складові – від прикрашання
банкетного залу, до підготовки відповідних прикрас для молодят і аксесуарів для
автомобілів; - відео оператор, фотограф. Жодне весілля не обходиться без відео зйомки,
фотосесії. Вам неодмінно слід запросити таких спеціалістів, щоб потім мати гарні
фото і відео, весільний альбом або навіть зняту і змонтовану професійним
оператором love story; - візажист і стиліст для створення образу нареченої (макіяж, зачіска);
- фахівці, відповідальні за розважальну програму (діджеї, фокусники, танцюристи, музиканти).
Як вибрати колір весілля?
Плануючи, де святкувати весілля у Львові, слід подбати про вибір кольору для
тематичного оформлення. Далі необхідно виконати декорування залу у відповідній
палітрі кольорів, продумати одяг для молодят і для гостей, який буде відповідати
основним весільним тонам.
Дизайнери рекомендують обирати 2 кольори – перший основний і другий, за
допомогою якого будуть створені яскраві акценти. Популярними є комбінації білий-
чорний, жовтий-фіолетовий, фуксія-оливковий, білий-синій, білий-рожевий. Також
фахівці радять відштовхуватися від пори року, під час якої відбувається весілля:
- Літом виграшно виглядають яскраві комбінації;
- Восени перевага надається помаранчевому, теплому жовтому, бежевому,
золотистому, червоному; - Зимою весілля виглядає казковим, якщо застосовуються білі, срібні, блакитні
відтінки; - Весною краще надати перевагу персиковому, рожевому,зеленому.
Важливим моментом є попередження гостей про обрану кольорову гаму і потрібність у
наявності відповідного дрес-коду. Це легко зробити в запрошеннях, які розсилаються
гостям особисто і в яких також вказуються дата, час, місце проходження весілля.
Де провести весілля у Львові?
Обрання банкетного залу – теж дуже важливе і відповідальне питання. Потрібно
врахувати розташування цього місця, наявність потрібної для зручного розміщення всіх
гостей площі і меблів, якість їжі і напоїв, стилізацію самого приміщення. Якщо ви
шукаєте місце для проведення незабутнього весілля у Львові і бажаєте забронювати
кращий зал, то скористуйтеся пропозиціями шикарного готельного комплексу
BANKHOTEL.
Для молодят і їх гостей в готелі пропонуються стильні банкетні зали – CONGRESS
HALL з площею 500 м2, розрахований на 150 осіб, а також ресторан SAFE RESTAURANT для
весілля на 60 гостей. Унікальний сервіс BANKHOTEL WEDDING включає:
- послуги студії краси;
- популярні локації для гарних фотосесій поблизу готелю;
- можливість проведення безкоштовної фотосесії на території BANKHOTEL та фотосесії в апартаментах класу LUXE (номери «Прем’єр», «Президентський») з 50% знижкою;
- створення десертів і весільних тортів авторською кондитерською майстернею;
- надання спеціальних пропозицій і знижених цін на проживання гостей свята у готельних номерах;
- наявність зони для фуршету чи виїзної церемонії в зимовому саду;
- організацію трансферу молодят на наступний після весілля день.
В банкетних залах є великі круглі столи, які можна встановити в найзручніший спосіб.
Також приміщення мають не тільки стильне оформлення, але й подіум для молодят,
екрани і камери для виведення на дисплеї он-лайн трансляцій або відео записів (love
story).
Скільки коштує весілля у Львові?
При визначенні бюджету весілля слід врахувати абсолютно всі важливі і супутні
витрати. Для цього потрібно ретельне планування з складанням вартості всіх прикрас,
одягу для молодят, вартості трансферу, оренди банкетного залу. Тому визначити
загальну суму витрат можна лише після підрахунку всіх покупок і оплат.
Якщо ви ще не знаєте, як організувати весілля, вам потрібна кваліфікована
комплексна допомога і професійна підготовка весілля, списки того, що потрібно для
церемонії і святкування, то можете звернутися до менеджерів BANKHOTEL. Вам
неодмінно запропонують оптимальний варіант залу, смачне і вишукане меню з
різноманітними стравами, елітними напоями, унікальними десертами.
Також фахівці готелю зможуть допомогти з декоруванням локації, складанням
розважальної програми. До того ж вам обов’язково будуть надані послуги уважних і
вправних офіціантів, місця для паркування автомобілів, кращі номери для молодят та
для гостей, які захочуть залишитись до ранку.