Якщо ви збираєтеся вдало організувати корпоративний захід, то вам слід подбати про безліч важливих моментів, серед яких і місце влаштування семінару, презентації, конференції, fashion-показу.

Правильно підібрана локація забезпечує комфорт, максимальну зручність, практичність і ефективність запланованого заходу на вищому рівні.

Щоб визначитися, де провести конференцію у Львові, слід обрати дату, підрахувати кількість осіб, які будуть приймати участь в заході, обрати тип меблювання, різновиди необхідних технічних засобів. Тоді, знаючи основні вимоги до залу, можна замовити оптимальне місце за розташуванням, інтер’єрним оформленням, а також додатковим оснащенням.

У Львові на сьогодні пропонується багато цікавих і вигідних локацій, що відповідають вимогам корпоративних заходів. Серед найбільш популярних виділяють такі сучасні готельно-ресторанні комплекси, як «BANKHOTEL», «Taurus City», «Рафаель», «Ramada Lviv», «Бухта Вікінгів». Ви можете обрати будь-яке місце з урахуванням всіх ваших потреб і побажань.

Конференції: де провести і як організувати у Львові?

Не знаєте, як провести наукову конференцію? Збираєтесь влаштувати серйозний захід з запрошенням багатьох гостей і шукаєте відповідну локацію? Тоді зверніть увагу на пропозиції від «BANKHOTEL». Для можливості проведення наукових або інтернет конференцій в бізнес-готелі, розташованому в історичному центрі Львова, пропонується величезний конгрес-холл.

 Локація Congress Hall – найкраще місце для конференцій

Завдяки спеціальним перегородкам просторий Congress Hall легко поділяється на 7 окремих залів площею від 30 м2. При цьому ви можете забронювати зал потрібної площі (до 500 м2), в якому можна розмістити від 12 до 270 осіб зі всіма необхідними зручностями. Щоб конференція, семінар, презентація, майстер клас чи будь-яка інша подія пройшли максимально вдало, в «BANKHOTEL» пропонується комплексний сервіс, який може включати:

  •       надання необхідної сучасної техніки (великі екрани, проектори, мікрофони та ін.), доступу до бездротового Інтернету;
  •       допомога в організаційних питаннях (запрошення фотографів, відео операторів, влаштування гостей на ночівлю в готелі, трансфер);
  •       організацію кава-перерв, фуршетів, кенді-барів, бізнес-ланчів з приготуванням найсмачніших авторських страв або традиційних пригощань.

Серед вагомих переваг конференц залу «Congress Hall» слід відзначити:

  •       стильні дизайнерські інтер’єри;
  •       наявність зручного меблювання (столи, стільці, крісла);
  •       різні формати зонування простору (круглий стіл, театр, класна кімната);
  •       професійне ресторанне обслуговування;
  •       повноцінне оснащення сучасною технікою, робочим обладнанням;
  •       наявність ефективних систем кондиціонування, опалення;
  •       хорошу акустику.

Як провести інтернет конференцію або науковий захід офлайн?

Якщо ви забронюєте зал в готелі «BANKHOTEL», то позбавитесь проблем з вибором найкращої локації. Для інтернет конференції вам нададуть необмежений доступ до Wi-Fi з якісним Інтернетом та достатньо великий екран для відео зв’язку. У разі, якщо вам потрібно влаштувати офлайн захід, то необхідно більше потурбуватись про основні організаційні моменти.

Згідно з метою заходу обирається формат зустрічі (конференція, семінар, презентація, майстер клас, конгрес) і визначається дата проведення. Після цього потрібно ретельно продумати, як організувати семінар покроково та виконати наступні етапи:

  1.     Провести набір учасників через рекламу, індивідуальні запрошення, е-mail розсилку;
  2.     Підготувати мультимедійні та друковані матеріали;
  3.     Підготувати роздаткові матеріали (програма заходу, анкети, бейджики, чек-листи, блокноти для нотаток, ручки та ін.);
  4.     Замовити тематичний банер для рекламування заходу, створення фотозони;
  5.     Створити оргкомітет, який буде допомагати в ході проведення заходу (івент-менеджер, технічний адміністратор, спеціаліст на стійці реєстрації учасників з помічником для врегулювання можливих позаштатних ситуацій, людина-координатор, яка зустрічає і проводжає гостей до місця проведення заходу);
  6.     Домовитися з фотографом, відео оператором;
  7.     Замовити їжу і напої у відповідності до тривалості заходу.

Зверніть увагу, що працівники бізнес-готелю «BANKHOTEL» можуть допомагати з організацією зустрічі і обслуговуванням гостей, приготуванням і поданням смачних страв, напоїв, трансфером по Львову або з аеропорту, вокзалу.

Семінар: особливості заходу

Зал Congress Hall є оптимальним варіантом для заходів формату «семінар». Зазвичай така подія передбачає виступ одного лектора чи спікера. Фахівець обраної галузі надає гостям практичну інформацію згідно з межами певної компетенції, роблячи ставку на професійні або робочі фішки, а також презентуючи власні роботи, досвід, напрацювання, професійні поради. Якщо ж це конференція, то спікерів може бути кілька і кожен з них може висвітлювати індивідуально обрану тему.

Ретельно продумавши семінар від ідеї до старту, ви позбавитесь від непередбачених неприємностей, зможете підготувати все необхідне і влаштувати для кожної запрошеної особи найбільш комфортні умови і цікаву, корисну зустріч. На що слід звернути більше уваги і перевірити перед стартом заходу? Ось перелік важливих моментів:

  •       наявність справного технічного оснащення (фліпчарти, проектори, екрани, мікрофони, ноутбуки);
  •       наявність необхідних кабелів, подовжувачів, перехідників на Мас;
  •       якість передачі звуку на колонки;
  •       якість передачі картинок та інших мультимедійних файлів на проектор;
  •       наявність нових маркерів для фліпчартів;
  •       наявність дрібних канцелярських предметів (скотч, ножиці, папір, ручки, скріпки та ін.).

Де провести тренінг у Львові?

Сьогодні одним з найпопулярніших корпоративних заходів у сфері навчання є тренінг – форма групової праці для забезпечення активної участі і творчої взаємодії всіх учасників з лектором та між собою. Провести ефективний тренінг на будь-яку тематику ви завжди можете, орендувавши великий або компактний зал в «Congress Hall». При цьому тривалість події може бути різною – від 2-3 годин до кількох днів. Якщо знадобиться, гості заходу зможуть з максимальним комфортом розташуватися в апартаментах бізнес-готелю «BANKHOTEL».

Організація презентації 

Для тих, хто знає, що таке презентація, як її провести презентацію, достатньо зв’язатися з менеджерами і замовити відповідний зал на конкретну дату і час. Також ви одразу можете домовитися про надання супутніх організаційних послуг. Формат презентації передбачає процес ознайомлення з заданою темою (продуктом, послугами).

Зазвичай відбувається візуалізована демонстрація інформації, промова чи лекція, метою якої є переконання у чомусь або інформування. Як організувати корпоративний захід, пов’язаний з презентаційним форматом? Основні умови наступні:

  •       наявність великого екрану, проектору для можливості проведення наочної демонстрації;
  •       запрошення лекторів/спікерів, які є професіоналами в тематиці;
  •       підготування програми, слайдів, промови доповідачів;
  •       підготування роздаткового матеріалу (статистичні таблиці, список літератури, анкети, брошури та ін.);
  •       підготування дрібної канцелярії.

Як організувати семінар, презентацію, конференцію чи інший корпоративний захід без конфузів?

Звісно, що будь-який корпоративний захід потребує ретельної підготовки. Але в багатьох випадках без неприємних незручностей не відбувається жодна погано продумана подія – завжди знаходиться «слабке місце». Щоб уникнути конфузів, зайвих витрат та провести захід максимально вдало, зважте всі деталі, врахуйте навіть дрібні моменти та не залишайте багато організаційних справ на останню мить.

Також досвідчені фахівці рекомендують:

  • не економити на пригощанні учасників події, тим паче, якщо захід триває більше 3-4 годин;
  • прибути на місце проведення семінару чи конференції раніше (за 1.5-2 години до старту) і відкрити реєстрацію на випадок, якщо хтось з гостей приїжджає з іншого міста, напряму з аеропорту або з вокзалу;
  • залишити на вході до будівлі координатора;
  • впускати учасників події до зали не всіх одразу, а по мірі їх приїзду (не створювати зайвого натовпу);
  • заздалегідь підрахувати необхідну кількість стільців, щоб їх вистачило на кожного гостя.

Додатково спеціалісти по організації корпоративних заходів радять не тримати учасників тривалий час без перерви. Якщо презентація, майстер клас, семінар розраховані на цілий робочий день, то знадобиться як мінімум 1-2 кава-брейків та 1 обід. Враховуйте, що інформація, яка надається в останні години заходу, вже не привертає належної уваги і не так добре запам’ятовується.

Перерви, потрібні для відпочинку і пригощання, з легкістю організують менеджери бізнес-готелю «BANKHOTEL». Під керівництвом провідного шеф-кухаря Дмитра Пирогова будуть приготовані ексклюзивні авторські страви або традиційна для фуршетів і бізнес-обідів їжа, закуски, десерти, напої. Якщо знадобиться, після події гості зможуть перенести цікаве спілкування у ресторан «SAFE», винний бар «RESERVE», арт-бар «SATIRIKON». Гості, які прибули на захід з інших міст або навіть з інших країн, зі зручністю і комфортом відпочинуть в розкішних апартаментах сучасного п’ятизіркового готелю у Львові.